KOLEKCIA
1. Čo pre mňa znamená, keď začnem zbierať kolekciu?
Ak sa rozhodnete vstúpiť do jednej z našich exkluzívnych kolekcií, budete dostávať vo frekvencii približne raz za 4 týždne zásielku s vybranými numizmatmi a budete si tak môcť užívať bez starostí radosť zo zbierania.
2. Nemám záujem o pravidelné zasielanie mincí/medailí, chcem si o objednať len jeden konkrétny produkt. Ako mám postupovať?
Moja mincovňa SK ponúka nielen široký výber jednotlivých produktov, ale aj celej zbierky. Pred objednávkou si preto prosím overte, či sa jedná o kolekciu alebo nie.
3. Chcem prerušiť/ukončiť zbieranie kolekcie. Ako mám postupovať?
Kontaktujte prosím náš tím zákazníckeho servisu. Zbieranie je možné kedykoľvek prerušiť či ukončiť. Zároveň, ale existuje možnosť sa k zbieraniu numizmatov opäť vrátiť, pokiaľ už nie je limitácia danej kolekcie vyčerpaná.
4. Ako zistím, koľko mincí/medailí obsahuje konkrétna kolekcia?
Kontaktujte prosím náš tím zákazníckeho servisu. Naši operátori Vám zašlú počet a menný zoznam numizmatov pre danú zbierku. Treba však upozorniť, že niektoré kolekcie sú tzv. otvorené. To znamená, že tieto zbierky sú postupne rozširované o ďalšie mince či medaile.
OBJEDNÁVKA
1. Ako môžu objednať Váš tovar?
Tovar je možné objednať vložením do nákupného košíka na www.mojamincovna.sk a následným vyplnením objednávkového formulára. Zároveň je možné kontaktovať náš zákaznícky servis na 299 998 880. Naši operátori s Vami objednávku ochotne vyplnia (cena volania je určená Vašou telefónnou tarifou).
2. Akým spôsobom uhradím objednávku?
Pri objednávke urobenej priamo na webových stránkach www.mojamincovna.sk Vám bude ponúknutá možnosť uhradiť objednávku platobnou kartou alebo dobierkovou službou Slovenskej pošty. Pokiaľ objednávku urobíte telefonicky prostredníctvom zákazníckeho servisu potom Vám môžeme tiež na vyžiadanie zaslať na Váš e-mail platobné údaje (číslo účtu, variabilný symbol, čiastku) pre platbu prevodom z účtu.
3. Ako zistím aktuálny stav objednávky?
Pokiaľ ste doposiaľ nedostali podacie číslo zásielky, kontaktujte prosím náš tím zákazníckeho servisu. Naši operátori sú Vám vždy k dispozícii v pracovných dňoch od Po - Št 9:00 - 17:00, Pia 9:00 - 15:00.
4. Môžem stornovať objednávku?
Pokiaľ zásielka ešte nebola odovzdaná dopravcovi, je možné ju vo väčšine prípadov stornovať. Pre storno objednávky prosím kontaktujte náš tím zákazníckeho servisu.
5. Ako zistím dostupnosť tovaru?
Všetky produkty, ktoré sú vystavené na našich webových stránkach, sú obvykle dostupné na sklade. Avšak je dôležité upozorniť, že niektoré z nich iba v poslednom exemplári. Pre dostupnosť produktov, ktoré sú momentálne označené ako vypredané, prosím kontaktujte náš tím zákazníckeho servisu.
DORUČENIE
1. Kto doručuje Vaše zásielky?
Tovar je zasielaný výhradne prostredníctvom služieb Slovenskej pošty.
2. Aká je cena doručenia tovaru?
Cena sa líši v závislosti od druhu zásielky. Pre viac informácií prosím kliknite tu:(www.mojamincovna.sk/doprava-a-platba).
3. Ako dlho trvá doručenie tovaru?
Objednávky expedujeme v čo najkratšom možnom termíne. Väčšina zásielok je doručená do jedného pracovného týždňa od dátumu objednania. Pokiaľ Vaša zásielka nebola doručená do dvoch pracovných týždňov, kontaktujte prosím náš tím zákazníckeho servisu.
4. Ako sa dozviem, že je moja zásielka už expedovaná?
Informácie o zásielke Vám budú odovzdané e-mailom v deň jej podania dopravcovi.
5. V akej časovej lehote musím tovar vyzdvihnúť?
Doba uloženia zásielky sa líši podľa typu zásielky, ale spravidla je úložná doba 7-14 dní. Pre viac informácií prosím kontaktujte pobočku Slovenskej pošty s podacím číslom zásielky.
6. Je možné si objednávku vyzdvihnúť osobne?
Moja mincovňa SK nedisponuje kamenným obchodom, a preto nie je možné vyzdvihnúť zakúpené produkty osobne.
REKLAMÁCIA, VRÁTENIE TOVARU
1. Chcem tovar vrátiť. Ako to mám urobiť?
Máte právo od Kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu odstúpiť, a to v lehote 14 dní odo dňa dodania tovaru. Kupujúci vráti dodaný tovar so všetkými súčasťami na svoje náklady späť odoslaním na adresu
Moja mincovňa SK
P.O.BOX 39
820 09 Bratislava 29
a to v originálnom obale (kapsli), so všetkými priloženými dokladmi a originálnym účtom, pokiaľ ich má k dispozícii. Kupujúci si uschová doklad o odoslaní zásielky.
2. Minca/medaila, ktorú ste mi zaslali, je poškodená. Ako postupovať?
Kontaktujte prosím náš tím zákazníckeho servisu s detailným popisom a fotografiou daného poškodenia. Akonáhle numizmat obdržíme, starostlivo ho prezrieme a budeme Vás s nálezom a ďalším postupom kontaktovať.
OSTATNÉ
1. Ako zaručujete kvalitu produktov, ktoré predávate?
Naše mince a medaile sú doručované spoločne s certifikátom autentickosti, ktorý zaručuje pravosť, pôvod a technické špecifikácie danej numizmy.
2. Neprajem si dostávať reklamné ponuky poštou, telefónom alebo e-mailom. Ako postupovať?
Kontaktujte prosím náš tím zákazníckeho servisu a povedzte formu komunikácie, ktorej dávate prednosť.